Wednesday, July 21, 2010

Salam perkenalan..

Assalamualaikum w.b.t.. Pertama sekali saya ingin mengucapkan salam perkenalan buat teman-teman dan juga pensyarah-pensyarah di ISDEV. Mungkin masih belum terlambat untuk mengucapkannya kerana kita masih melalui proses perkenalan. Alhamdullillah saya sudah ada blog. Selamat datang saya ucapkan kepada rakan-rakan yang singgah ke blog saya ini. Blog ini masih baru, seperti bayi yang baru dilahirkan dan saya masih lagi belajar menghias dan menulis blog baru ini. Teringat pula saya pada pantun ini..
"buah nangka diluar pagar,ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan"
kalau ada yang silap harap kawan-kawan yang arif boleh tolong betulkan.
sekian dulu buat permulaan ini.
semoga kita berjumpa lagi.

No comments:

Post a Comment